Narrowcasting tijdens evenementen

Narrowcasting komt op veel plekken tot zijn recht. Bijvoorbeeld op een treinstation voor de treintijden of op Schiphol Airport waar de tijden van de vliegtuigen te zien zijn. Op beide locaties zijn ook andere vormen van narrowcasting te vinden. Denk hierbij aan de kiosk waar je een kopje koffie en koek kan halen. Of bij de AH To Go waar een leuke lunchaanbieding staat voor treinreizigers. Dit zijn allemaal voorbeelden van permanente oplossingen.

Wat nou als dit wordt toegepast op een evenement? Kan dat dezelfde voordelen bieden als op het station of het vliegveld? Jazeker kan dat!

Ieder evenement is uniek en daarom is er maatwerk nodig. Wij hebben een team van experts beschikbaar die uit de evenementenbranche komen. Zij hebben o.a. gewerkt voor het Eurovisie Songfestival wat in 2021 in Nederland is gehouden in Ahoy en achter de schermen bij Pinkpop. En natuurlijk niet te vergeten de regionale events.

Hoe is narrowcasting dan in te zetten? Want er is zoveel mogelijk. Daarom een kleine greep uit de mogelijkheden:

  • Bewegwijzering
  • Menukaarten / Prijslijst
  • Standhouderlijst
  • Reclameuitingen van externen (extra inkomen)
  • Infotainment bij de barren/horeca