Voor het opnemen van podcasts hebben wij diverse oplossingen. Onze kracht zit vooral in het opnemen van podcasts op locatie. Een podcast opnemen kan tijdens een beurs of event, op een unieke locatie in de buitenlucht of op kantoor.
Het voordeel van onze (mobiele) oplossingen is dat een podcast of een serie podcasts snel en eenvoudig kan worden opgenomen. Voor op een (bedrijfs)event kan dit een mooie meerwaarde zijn als extra informatiebron.




Podcasts zijn een mooie aanvulling op de marketing van een bedrijf. Een podcast kan namelijk erg makkelijk vanaf een mobiel apparaat worden beluisterd. En dat sluit bijna naadloos aan bij de manier hoe social media door de meeste mensen wordt bekeken/gebruikt: Via een mobiel apparaat. En dit is een kans voor een nieuwe impuls rondom de marketinginvulling.
Een podcast kan ook een waardevolle aanvulling zijn bij Livestreams. In het geval van een live-uitzending kan het handig zijn om deze uitzending naderhand ook als podcast aan te bieden. Een andere manier van aanvulling is om een specifieke podcast te maken met de gasten die daarvoor in de (live)uitzending zijn geweest. Hierdoor wordt de podcast direct relevanter omdat het aan een ander stuk content is gekoppeld. Dit is een vorm van cross-media marketing.
Bij het maken van podcasts moet je als maker er bewust van zijn dat het voor specifieke luisteraars wordt gemaakt. Een podcast wordt vaak geluisterd omdat het in een hele specifieke hoek zit. En dat is tevens ook wat op podcastplatforms wordt benadrukt bij het toekennen van een categorie van jullie podcast.
Nieuwsgierig of podcasts ook een meerwaarde kan zijn voor jullie bedrijf? Neem dan vrijblijvend contact op.
Waarom podcasts? Een korte fact-sheet waarom podcasts steeds meer hun plek verdienen binnen de marketing en content van een bedrijf -> Lees meer