Digital Signage / narrowcasting is heel kort door de bocht een digitale versie van een poster. Het clickframe waar een poster in gaat, wordt vervangen door een (groot) beeldscherm. Het aanpassen van een poster wordt hierdoor een stuk makkelijker, het gaat sneller en het is bovenal goedkoper.
Wij zetten deze vorm van communicatie in tijdens bedrijfsgerelateerde events en tijdens livestreams. Hierdoor worden gasten snel en duidelijk geïnformeerd bij binnenkomst, in de wachtruimte en op de set. De livebeelden kunnen wij integreren op de diverse schermen die wij op strategische punten plaatsen. Daarnaast is het mogelijk om gasten een live-update te geven van het programma als er iets wordt gewijzigd in de planning.
WAT KAN DIGITAL SIGNAGE IN PUBLIEKE RUIMTES BETEKENEN?
- Bezoekers, gebruikers en patiënten informeren en entertainen.
- Bezoekers, gebruikers en patiënten de juiste weg wijzen.
- Werkdruk verlagen van personeel door processen te digitaliseren.
- Een beleving meegeven en imago verbeteren.
VOORDELEN VAN DIGITAL SIGNAGE OP KANTOREN:
- Trekt op de juiste wijze de aandacht van personeel en bezoekers.
- Toont een effectieve mix van relevante centrale en lokale content.
- Maakt beeldende en innovatieve weergave van het merk mogelijk
- Brengt audiovisuele toepassingen, corporate communicatie en innovaties samen.
DE MEERWAARDE VAN DIGITAL SIGNAGE BIJ (ONLINE) EVENTS:
- Bezoekers informeren.
- Bezoekers de juiste weg wijzen.
- Een beleving meegeven en imago verbeteren (bij inzet voor eigen organisatie/event).
- Biedt een (externe) retailer een promotie- of reclamemiddel.
- Trekt op de juiste wijze de aandacht van bezoekers.
- Het versterkt de merkbeleving door een omnichannel benadering.
- Werkdruk verlagen van personeel door informatievoorziening op de juiste plekken (entree, garderobe, informatiepunt, horeca).